Poznać Declare…
…szwajcarską markę kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji skóry wrażliwej postanowiłam w trakcie dermokonsultacji zorganizowanych w krakowskiej aptece Eskulap (zlokalizowanej w Centrum Handlowym Plaza) w minioną sobotę. Sympatyczna Pani konsultantka w dość rzeczowy sposób zaprezentowała mi wybrane produkty, przy okazji opowiadając nieco o ich przeznaczeniu i działaniu. Akurat trafiłam na moment kiedy w aptece nie było „tłumu” i w spokojnej atmosferze mogłam poznać jakie kosmetyki posiada w ofercie marka Declare Switzerland.
Opakowania od razu nasunęły skojarzenie z ekskluzywną linią preparatów, czego potwierdzeniem są również ceny nie należące wcale do najniższych. Zapachy interesujących mnie linii były delikatne i nie męczyły swoją intensywnością (czego nie toleruję w przypadku kosmetyków do pielęgnacji twarzy).
Na zakończenie mojej wizyty otrzymałam kilka próbek preparatów pielęgnacyjnych Declare przeznaczonych do mojego rodzaju skóry, które w najbliższym czasie mam zamiar wypróbować (być może nadchodzący weekend ku temu posłuży). Jestem bardzo ciekawa czy mnie przekonają, bo wiadomo, że tak naprawdę przy dłuższym stosowaniu konkretnego kosmetyku jest się w stanie dopiero stwierdzić czy spełnił oczekiwania, no ale chętnie przetestuję to co w tej chwili posiadam. A są to: delikatny peeling do twarzy z linii Soft Cleansing, z linii Pure Balance- maseczka oczyszczająco- normalizująca, krem matujący nawilżający do skóry mieszanej i tłustej, żel redukujący wydzielanie sebum i zwężający pory, krem wygładzający skórę wokół oczu z linii Eye Contour, luksusowy krem do ciała Body Harmony linia relaksacyjna.
Marka Declare (co wzbudziło mój entuzjazm) posiada również wśród swoich propozycji kosmetyki organiczne SkiNatura, z tej linii dostałam próbkę kremu odżywczego do twarzy i to chyba jego jestem na najbardziej ciekawa.
Jeżeli jesteście zainteresowani kosmetykami Declare Switzerland zachęcam do odwiedzenia firmowej strony www.declare.pl za pośrednictwem, której można uzyskać mnóstwo informacji o marce i ofercie produktowej.